Backspace Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Kan ni göra en topp 5 lista av dom här spelen? För ett av dom ska jag köpa men jag vet bara inte riktigt vilket! Följande är 1. Sonic 2 2. Mario kart super circuit 3. Rayman 3 4. Banjoo Kazzoie: Gruntys Revenge 5. Kirby, Nightmare in Dreamland Alla förslag är välkomna och kom ihåg att göra en topp 5 lista! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Köp Sonic Advance 2 tyckewr jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 1.Kirby(har det) 2.Mario Kart 3.Banjoe Kazzoie 4.Sonic 2 5.Rayman3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Köp något annat spel en dom...... men om du måste välja så e detta listan 1.Mario Kart(har) 2. Kirby(verkar kul) 3. Banjo(verkar ganska kul) 4.Sonic 2(ganska okej tror jag) 5. Rayman(rayman spel är boring) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 1: Mario kart 2: Banjo 3: kirby 4: sonic 5: rayman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 bara så du vet kirby är ganska litet jag klara det efter tre dagar när jag köpt det jag spelade inte så mycket men jag har inte kört något annat så jag vet inte hur stora de är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Ok! Nu börja jag fatta vilka spel som kommer att vara kula men nu när jag vet att alla tog Rayman sist så kan ni strunta i att ta med det på listan! Men fortsätt gärna med mer listor för det är intressant på varje inlägg ni skriver! ;) Föressten, Ni kan väl också ta med andra spel om ni tycker dom är kula men Pokemon och Zelda har jag redan så ni vet! Redigerat 12 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Golden sun 1 o 2 är bra spel... Dragon ball z legacy of goku 2 är bra om du gillar db... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Golden sun 1 o 2 är bra spel... Dragon ball z legacy of goku 2 är bra om du gillar db... Golden Sun är ett sånt spel som jag inte tycker är kul bara! Och Dragon Ball vill jag nog inte ha! Men kom ihåg att det ska vara en lista! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Final Fantasy då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Final Fantasy då? Hmmm.......... Hur ska jag säga! Jag får väl säga så här att jag inte gillar sådana spel som Final Fantasy och sånt! Jag gillar mer sånt som är med Nintendo figurerna och göra förutom Donkey Kong country! Förstår ni? För jag gillar inte Final Fanatsy spel och Golden Sun och Dragon Ball! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hmm... Då va det ju lite svårare.. Sagan om konungens återkomst då? Jag vet, det ska vara en lista men jag kommer inte på några fler. Har du ens spelat gs spelen!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg