bashe_man Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 http://media.putfile.com/sagan-om-cp-bamse-del-2 här är del 2 av en spännande historia om bamse och hans vänner! men nu är dom värre än värst!!!!! satsar på att ni ger den typ....... 7/10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Lätt 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 den här var roligare att lysna på o låten i slutet var ju as bra, kan du skicka den till mig på msn ? :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Den var bra ;) Bättre än den förra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Tackar för dom fina kommentarerna :D:D:D PS: Kommer snart en 3:a den här var roligare att lysna på o låten i slutet var ju as bra, kan du skicka den till mig på msn ? :wub: Självklart! här får du min msn. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 men kan du fatta nån gång? gör en tråd, en "baby productions" tråd och lägg in alla filmeran där, det blir mycket bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 men kan du fatta nån gång? gör en tråd, en "baby productions" tråd och lägg in alla filmeran där, det blir mycket bättre ;) jag gjorde det. men den tog dom bort :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kan du skicka filen med alla Bamse-ljud till mig? [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kan du skicka filen med alla Bamse-ljud till mig? [email protected] självklart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 men kan du fatta nån gång? gör en tråd, en "baby productions" tråd och lägg in alla filmeran där, det blir mycket bättre ;) jasså, sorry then :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Alla dessa trådar... i wanna get rid of all of them! Posta bara en tråd och i ett forum tack. Edit: Men jag diggar verkligen Farmors rykande mat och sov klocka ;) Redigerat 25 Augusti 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg