SonyPSP Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Grät fett mycket kan berätta mer om den om ngn inte vet vad det är för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ja, den är jätte bra, Tom hanks passar in i rollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag älskar den filmen :,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Its good Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 den filmen är en av dom bästa jag sett. är det nån som vet vem jätte negern är på redigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag har inte sett den men den verkar väldigt bra och jag skulle vilja se den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fenomenal film. Aningen oväntat slut också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 vad handlar den om? :unsure: ja tror inte jag har sett den nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) En färgad man bli anklagad över att ha mördat två unga flickor. Så han sätts i fängelse. Men fängelsechefen på skiten (Tom Hanks) ser något mer i denna färgade man. Han har någon knasig mystisk kraft och tror som f*n på gud också. Men som broder Kanji skrev. Fenomenal. Första filmen jag grät till. Kanske dags att se den igen och böla lite mer. :) Redigerat 24 Augusti 2006 av Soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Den filmen är grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Gillar också Green Mile... Däremot grät jag inte till den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Den var ganska bra, lång var den också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.