The_Voice Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Nepp..ja har inte sett den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Sett den. En av de bästa filmer jag sett faktiskt. Också den första och enda filmen (hittils) som lockat fram saltvattnet i ögonen. Grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag såg den för ganska så längesen, ja den är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Coffey är med i Armageddon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Väldigt bra film enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 1gång såg jag den är typ 5timmar lång och jag såg bara tills första gången han var på bio det är ungefär slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Ogri: Den är f*n inte 5 timmar lång. Den är ca 3 timmar lång. (3h 8 min). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Den är svinbra. Fällde också några tårar till den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.