Vitdom Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Kan någon tala om ett röstförvrängar program till mig? Ingen trial Ingen demo inget som kostar pengar Redigerat 23 Augusti 2006 av Vitdom Citera
kadamar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) jag hitta http://www.tucows.com/preview/193552 heter sidan Redigerat 24 Augusti 2006 av kadamar Citera
Vitdom Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 det är ett demo och om man vill ha hela versionen måste man köpa den.. <_< Citera
woicer Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Testa funnyvoice! (länk) Detta är ett litet .exe-program som inte alls tar stor plats. Testa prata så kan du ändra pitchen och med hjälp av det få annorlunda röst. Jag är inte säker på att det fungerar till ventrlio och sånt, men helt klart underhållande :) Redigerat 24 Augusti 2006 av woicer Citera
kadamar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Funkar inte för mig:( vet du om nåt annat Citera
Vitdom Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Testa funnyvoice! (länk) Detta är ett litet .exe-program som inte alls tar stor plats. Testa prata så kan du ändra pitchen och med hjälp av det få annorlunda röst. Jag är inte säker på att det fungerar till ventrlio och sånt, men helt klart underhållande :) dåligt och fungerar inte.. man kan ju bara ändra så man får mörkare och ljusare röst!! :angry: och den fungerar inte ens heller att spara ljudet! <_< Citera
woicer Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Den fungerar utmärkt för mig? Förstår inte riktigt vad du är ute efter. Det blir nog svårt att hitta en där du kan ändra t.ex till en robot, i alla fall till ett billigt pris. Önskar dig bara lycka till :) Citera
Wasabi Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Varför ha ett kasst program? Köp en riktig röstförvrängare, eller som jag gjort, göra en egen.. Citera
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Hur gör du en egen? Skicka den till mig! Citera
Vitdom Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Varför ha ett kasst program? Köp en riktig röstförvrängare, eller som jag gjort, göra en egen.. Hur har du gjort en egen? c++? Citera
WASD Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 trådskaparen, läs http://www.nch.com.au/wavepad/masters.html det heter wavepad & uppfyller alla krav förutom att det har samma demo funktion som Win-Rar... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.