wario Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag bara spelade lite till också kom han ....jag klarade giga bowser,ganondorf och mewtwo med roy...2 liv kvar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag fick min mewtwo genom att ta 1P vs. 2P & låta GCn stå på i 4 timmar & sedan när jag kom hem från min lilla utflykt så vips mötte jag mew2 & vann :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag satte i mina 4 kontroller startade ett oändligt melee och gick och lade mig... Simpelt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Är det bara jag här som är äkta spelare? Jag spelade tills han kom. Och när han kom (gick snabbt) visste jag inte ens att man fick honom så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Är det bara jag här som är äkta spelare? Jag spelade tills han kom. Och när han kom (gick snabbt) visste jag inte ens att man fick honom så. eeh jag tog en kompis sparning körde 2 matcher så kom han.. så man kan väl säga att jag är en äkta spelare... inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) jag höll inte på att köra tråkspel som ni gör :) ssbm är ju kul klart man kör det istället för att ha på det :) Redigerat 30 Augusti 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Du måste spela antingen 20 timmar sammanlagt i VS Mode eller 700 vs matcher. Du kan se på Misc. Records hur många matcher du spelat. Antingen så lämnar du bara på spelet på VS med oändligt tid och väntar tills du har 20 timmar. Eller så gör du som jag gjorde. VS, ändra på options till att det blir random bana (så du inte slösar tid på att välja bana), och 1 liv. Var sen Yoshi och gör hans B + Ner nerför ett stup. Sen upprepar du detta. Men lol då kan man ju ha super sudden death på 1 liv och köra 700 gånger :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Är det bara jag här som är äkta spelare? Jag spelade tills han kom. Och när han kom (gick snabbt) visste jag inte ens att man fick honom så. jag spelade äkta,körde hela tiden på melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 f*n va det är segt och köra 4 roy med 99 liv på 9 (computer player) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 f*n va det är segt och köra 4 roy med 99 liv på 9 (computer player) Varför skulle man vilja göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 för om man kör i 20 timmar så får man mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Nej, för spel av datorspelare räknas inte in i tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg