Johkie Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Vad är det bästa du har fårr på ett kort och vem vad det du tog kort på? Min är nog dubbel pikachu på första stället. jag fick typ fullt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 När Pikachu surfar är nog det bästa kortet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Två Pikachus på varsin stubbe i Beach-banan, 6700+ i poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelame Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Tror det är typ...antingen mew eller så är det dubbel pika på stubbe ;P för mew så fick jag 8600 men det är ju inte så svårt så det kanske inte räknas men om inte så är det pika på beatch med typ tror deet vsr 6900 eller något sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Hur får man bra bilder på Mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Vet inte den bästa men den snyggaste var nog när Pikachu flögg i ballonger på den där isbanan Redigerat 1 September 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det är en Zubat som flyger omkring med Pikachu faktiskt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Det är en Zubat som flyger omkring med Pikachu faktiskt. :P Jaja såg ut som ballonger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Ja, men om man träffar nån av dem med ett äpple så släpper Zubat Pikachu, som då fäller ut några ballonger och svävar ner mot marken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag har fått många bra bilder, men en riktigt bra är på dom där 3 jigglypuffs som sjunger tillsammans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Dancing Mewoth är också ett bra kort. :gitarr: Redigerat 29 September 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Ja, men om man träffar nån av dem med ett äpple så släpper Zubat Pikachu, som då fäller ut några ballonger och svävar ner mot marken. Då hade jag rätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg