WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 när jag pratar med ankan till vänster i town hall & tar "the environment" så säjer han att det är för mycket träd i staden. men när jag sedan går ut & hugger ner ett träd så säjer han att det är för lite träd i staden :blink: jag högg ju bara ner ett träd & helt plötsligt blev det för lite träd :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 konstig gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Yup :P Blivit så för mej också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 är det fortfarande så för dej eller hur fixade du det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 är det fortfarande så för dej eller hur fixade du det?? vad händer om man trycker på the everent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 det var judet han skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 det var judet han skrev ok men när jag tryckte på den dära så sa han att det vad för mycket weeds är det ogräss???????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 jupp ^_^ du får ta bort lite, men min gubbe ska ha mer & mindre träd på samma gång :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 jupp ^_^ du får ta bort lite, men min gubbe ska ha mer & mindre träd på samma gång :S nu säger han att det är för mycket grönt vad menar han med de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 att du har förmånga träd, men när jag tar bort ett träd blir det för lite <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Namihbia Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Det hände för mig med, så jag blev så arg på spelet att jag startade en ny by och där var det inga problem. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Det kan handla om olika träd. Att det är för få granar och tillräckligt många frukt träd. (Supergirl have saved the day!!! :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg