Aros Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 På den här fliken i forumet tycker jag att vi skall Skriva vad vi tycker om little figther2 och så kan vi väl utmana varandra på spelet om nån vill... Om du undrar vad i h*lvete det är för spel jag pratar om kan du få en länkhttp://www.lf2.net/index_sw.html Det är bara att skriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Lirade det för ett tag sen, ett riktigt kul gratis spel. Men jag fick det inte att funka att köra på nätet. :/ Kanske var nåt me min router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 var länge sen jag spelade det.. tror jag har kvar det på datorn =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 §1.12 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg