Dretskit Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Finns det något program som man kan omvandla Wma filer till Mp3 filer i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 d8power AMP music conventer är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Vart kan man ladda ner det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Finns det något program som man kan omvandla Wma filer till Mp3 filer i? Annars funkar det att använda Wma i Mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Det är inte för att ha i min Mp3 spelare för den kan man ha Wma i utan jag ska ladda upp några låtar på en sida och låtarna måste vara i Mp3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 mm vill också ha de pogramet sa söka på g nu googel nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm Men till vissa wma filer krävs plugins/codecs, men de finns på samma sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Itunes går bra (döp filen till något men istället för WMA döp till Mp3 sen välj advanced (advancerat) sen välj convert selection to Mp3 (konvertera markering till Mp3) det gick för mig :) Kör med Ipod :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.