Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Varför?Orka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Bara så ni vet så har jag spelat spelet på japanska. Då blev jag en Psyduck.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag provade först en gång, då var det bara frågor som jag var säker på svaret. Jag blev Pikachu, min favorit är Raichu :P Sen gjorde jag det flera gånger, det var alltid minst 2 frågor som jag var osäker på, det blev olika pokémon hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 När min Lillasyrra gjorde det vart hon Pikachu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Haha,vart hon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 haha e du blind eller? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Nej men man brukar säga så :P :P ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 so.... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) allvarligt! jag har kört 11 ggr nu å har BARA blivit treeco. min favvo! :D fast min personlighet passar bätre i cubone (fick han nu!) Redigerat 1 September 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Blev Psyduck nu B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 allvarligt! jag har kört 11 ggr nu å har BARA blivit treeco. min favvo! :D fast min personlighet passar bätre i cubone (fick han nu!) varför skriver du här? :huh: du gillar inte ens pokemon :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 ok... jag gillar pokemon, men ert spel suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg