Xiler Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Tycker ni att jag ska börja spela WoW igen? Vart lite sugen nu när det finns world PvP.. Men det ända problemet är att jag lvlar segt... hahahahha!! fyfan bästa forum inlägget jag sett under tiden på fuska.se iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Xiler, finns många som har det svårt fattaru väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Xiler, finns många som har det svårt fattaru väl? va?... jag mena länken vad mena du?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Xiler, finns många som har det svårt fattaru väl? Det finns tyvärr folk som har svårt för mycket men ändå får bita ihop när perssoner skämtar lite me än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Men jag har blivit lite iriterad på han i wow forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Men jag har blivit lite iriterad på han i wow forumet. men asså vad babblar ni om?.... jaja lite WoW då: Jag har en hunter i lvl 6 >=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Tycker ni att jag ska börja spela WoW igen? Vart lite sugen nu när det finns world PvP.. Men det ända problemet är att jag lvlar segt... ska kanske börja spela igen efter vintern lr om brorsan ska skaffa spelet igen!... så jag tycker att du ska skaffa det igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Men jag har blivit lite iriterad på han i wow forumet. På mig? vad har jag gjort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Inte dig. Xiler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Tycker ni att jag ska börja spela WoW igen? Vart lite sugen nu när det finns world PvP.. Men det ända problemet är att jag lvlar segt... Jo just det, en sån var det.. Dödade en av blizzards rogues och fick den. Konstigt att dem har sånna på sig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Lawl, Blizzard rogues använder inte vapen.. De är för dumma :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Problemet med wow är att alla blir WoW nördar. Man hör i skolan hur alla pratar om wow hela tiden (släppt nu lite när jag har börjat 8:an (menar ej mig själv aldrig vart en riktig wow nörd) ) Dom bara babblaade om massa "epic armor" och att dom var lv 60 m.m Men spelet är roligt men du kan bli en nörd (kan vara jobbigt för vissa att höra det snacket hela tiden). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg