Hoppa till innehåll

Druid Snabbare Än Rogue

shacti

Rekommendera inlägg

Jag har kollat in de nya talents för rogue's. Och av nån anledning så kollade jag druids också. Jag antar att jag inte är den första att se det här men en druid med 2 talent points Feline Swiftness kan röra sig snabbare än en Rogue i stealth. Även om roguen har full pott i Camouflage. Faktiskt är det så att en druid kan röra sig lika snabbt som en vanlig gubbe (om det inte är en hunter med AotC eller nåt) i stealth medan en rogue fortfarande är 15% långsammare. ÄR det jag som räknat fel nåstans eller är det fel på thott? Annars tycker jag det är mycket konstigt att en druid är snabbare än den riktiga varianten...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. Skönt att att veta att jag inte hade fel. Istället för att göra en ny tråd tänkte jag ställa en liten fråga om addons.

Kolla på den här <<bilden>>. Jag vet att han använder Duplicity, Lazy rogue, pockethelper och nån form av panel mod (typ titan eller nåt) men vilka är de andra? Va är det som fixar kartan och alla ikoner runt den i mitten. Sen antar jag att han använder nån form av unitframe för att få sin egen frame och fiendens i mitten, men vilken? håller på att uppdatera mina addons och då fick jag syn på dessa. Tycker dom ser bra ut och vill ha dom.

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...