shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag har kollat in de nya talents för rogue's. Och av nån anledning så kollade jag druids också. Jag antar att jag inte är den första att se det här men en druid med 2 talent points Feline Swiftness kan röra sig snabbare än en Rogue i stealth. Även om roguen har full pott i Camouflage. Faktiskt är det så att en druid kan röra sig lika snabbt som en vanlig gubbe (om det inte är en hunter med AotC eller nåt) i stealth medan en rogue fortfarande är 15% långsammare. ÄR det jag som räknat fel nåstans eller är det fel på thott? Annars tycker jag det är mycket konstigt att en druid är snabbare än den riktiga varianten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 1 Combo Point . Slice and Dice . BAM! Rogue blev snabbare?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Tror du missuppfattade, eller så formulerar jag dåligt. Vad jag menade var rörelseförmåga. En rogue springer 15% långsammare än en druid i stealth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Inte fel på Thottbot, helt rätt :) druid kan springa snabbare än rogue i prowl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) men det är bara om man är ute med druid... då blir dom 30 % snabbare..och rogues stealth har mer effektivitet man ser en rogue mindre än druids.. :gitarr: Redigerat 25 Augusti 2006 av B4z4r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 hehe druids har också en sån talent så att det är ganska lika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 B4z4r. Druids har talent som gör att det är svårt och bli upptäckt i stealth som rogues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 asså inte så jag mena...rogues har litte bättre stealth..utan talents.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 B4z4r. Druids har talent som gör att det är svårt och bli upptäckt i stealth som rogues. Thats Right! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Okej. Skönt att att veta att jag inte hade fel. Istället för att göra en ny tråd tänkte jag ställa en liten fråga om addons. Kolla på den här <<bilden>>. Jag vet att han använder Duplicity, Lazy rogue, pockethelper och nån form av panel mod (typ titan eller nåt) men vilka är de andra? Va är det som fixar kartan och alla ikoner runt den i mitten. Sen antar jag att han använder nån form av unitframe för att få sin egen frame och fiendens i mitten, men vilken? håller på att uppdatera mina addons och då fick jag syn på dessa. Tycker dom ser bra ut och vill ha dom. Redigerat 27 Augusti 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 hmm move anything liknande addon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 JO förmodligen. Hoppades på att det fanns nåt som fixade allt på en gång...annars åfr det väl bli flex eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg