Scarlet Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Hejsan! Jag har ett litet ps2, och det är inbyggd internet (Eller vad det nu heter...) Hur gör man så att det funkar? Funkar inte för mig :( Man behövde bara en sladd man kopplade in men kan man koppla in i en router Eller måste det vara en D-link eller så? Tacksam för svar! :D
Th3 Sh@dow Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Skrivet 26 Augusti 2006 Vet ej riktigt hur det är med dom små PS2:orna. Men du kanske måste ha en skiva och fixa dina inställingar osv. Och ja. Du behöver ju en kabel som du kopplar in i ditt internet.
HemPC Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Skrivet 26 Augusti 2006 Jag har en Ps2 som jag spelar online på, och ja, du måste ha en skiva med inställningar på som du kan fixa på Playstation 2:s hemsida (som jag inte kommer ihåg), och du måste självklart ha en sladd som du kopplar in i din router.
Amaeli Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Jag hade ochså problem med detta från början, men doc var det på Playstation 2 orginal, och inte den lilla.
Gäst Yantra Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 men mascarn hur kunde du få problem på vanliga ps2 där fick man ju skivan me nätverksadapternen
Mystico Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 1. Måste du ha en skiva kallas "Central Station" 2.Router 3.koppla en nätvärkssladd från ps2 till routern 4.skapa en central station användare 5.koppla upp dig med ett online spel enjoy it
Rekommendera inlägg