Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kalle Anka o c:o! Men faktiskt tycker jag bara om dom gamla tidningarna för dom nya är ful av E.X.T.R.A (läs mer här)! Plus att serierna har blivit tråkiga också eftersom det är för lite av Barks och Rosa! Men ändå måste jag säga att det är den bästa tidningen! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Håller med dig Donald duck till 110%. Jag slutade prenumeraför ett tag sen för jag tyckte de blev kassare och kassare. Jag köper hellre på mig lite äldre nummer. Vet du någon bra sida att göra det på? Redigerat 12 Februari 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 DragonBall soklart bästa serien i hela världen jag prenumerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Knasen och Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Knasen och Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag tror vi har fattat att du gillar det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Följande tidningar är mina favorit serietidningar:Herman Hedning,Kalle Anka & Co,Knasen och Kalle Ankas Pocket, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Gustaf! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 1 serieparaden :D 2 kallle anka :lol: 3 knasen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Kalle Anka & C:O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag tycker Kalle Anka & C:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Herman Hendning är kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.