Aegzor Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Okej, jag förstår. Sötast: Pachirisu Smartast: Mew Tuffast: Tyranitar Coolast: Salamence Vackrast: Espeon Tidernas bästa: Då måste det bli MEW
Girafariglove Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Sötast-Skitty, Jirachi Tuffast-Mightyena Smartast-Miltank Coolast-Entei Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia Ok Sötast-Jirachi :wub: Tuffast-Mightyena :evil: Smartast-Miltank :student: Coolast-Entei B) Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia
jacx Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Sötast- Pichu Tuffast- Arcanine Smartast-Espeon :D Coolast - Charizarf Vackrast - Dragonair Tidernas- Umbreon.. Varför? Jo, Umbreons sp def och hp gör honom till en väldigt bra toxicer. Med hjälp av attacker som confuse ray, toxic och moonlight så blir han en svår motståndare. Även i dom högre tävlingarna så har min umbreon lyckats slå ut 4 pokemon innan han själv blir utslagen.. Äääälsskaaa Umbreeeooon <3333333
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 den du tycker är smartast :lol:
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 hur f*n ska jag veta det? jag är ingen pokemon :lol:
Overraild Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Sötast: Togepi Smartast: Porygon 2 Tuffast: Tyranitar Coolast: Charizard Vackrast: Espeon Tidernas bästa: Gengar
agiyr Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Sötast-Skitty, Jirachi Tuffast-Mightyena Smartast-Miltank Coolast-Entei Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia :lol: altså!!
Rekommendera inlägg