Aegzor Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Okej, jag förstår. Sötast: Pachirisu Smartast: Mew Tuffast: Tyranitar Coolast: Salamence Vackrast: Espeon Tidernas bästa: Då måste det bli MEW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Sötast-Skitty, Jirachi Tuffast-Mightyena Smartast-Miltank Coolast-Entei Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia Ok Sötast-Jirachi :wub: Tuffast-Mightyena :evil: Smartast-Miltank :student: Coolast-Entei B) Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Så!Hoppas ni förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Sötast- Pichu Tuffast- Arcanine Smartast-Espeon :D Coolast - Charizarf Vackrast - Dragonair Tidernas- Umbreon.. Varför? Jo, Umbreons sp def och hp gör honom till en väldigt bra toxicer. Med hjälp av attacker som confuse ray, toxic och moonlight så blir han en svår motståndare. Även i dom högre tävlingarna så har min umbreon lyckats slå ut 4 pokemon innan han själv blir utslagen.. Äääälsskaaa Umbreeeooon <3333333 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Vad menar ni med smartast?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 den du tycker är smartast :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Är pokemon smart?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 hur f*n ska jag veta det? jag är ingen pokemon :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jaha haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Sötast: Togepi Smartast: Porygon 2 Tuffast: Tyranitar Coolast: Charizard Vackrast: Espeon Tidernas bästa: Gengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Sötast-Skitty, Jirachi Tuffast-Mightyena Smartast-Miltank Coolast-Entei Vackrast-Beautyfly(stavning) Tidernas-Lugia :lol: altså!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Alla kategorier: Snorlax B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg