Gäst THEPALADIN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 vad har man en fyrklöver till? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Szessa Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Ingenting ;P typ sätter i håret xD :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 japp, mankan ha dom i huset eller sälja til någon, ibland så kommer någon & frågar om han kan få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 får man inte tur av fyrklövrarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 kanske, har aldrig upplevt det ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag har läst någonstans om vilka föremål man kan få tur av om man sätter dom i huset och i den listan ingick bland annat Fyrklöver och birthday cake . Men alltså var får man tag i fyrklöver? Glömde läsa det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 det finns på marken då & då precis som med ogräs men lite sälsyntare, växer kanske en ny varje dag & ungiför var 10de får man när man tar upp dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 det finns på marken då & då precis som med ogräs men lite sälsyntare, växer kanske en ny varje dag & ungiför var 10de får man när man tar upp dom jaså det visste jag inte. Trodde det bara var ogräs xP men menade du att efter att man plockat 10 st så får man en fyrklöver eller? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 nej det är ungifär 10% att den fyrklövern man får går att ta upp, dom andra 90 gör att det blir samma effekt som med ogräs att den bara försvinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Jag har läst någonstans om vilka föremål man kan få tur av om man sätter dom i huset och i den listan ingick bland annat Fyrklöver och birthday cake . Men alltså var får man tag i fyrklöver? Glömde läsa det :Pdet viste jag inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg