Gäst Sandkaka Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 I Roligt/Film forumet så listas inte trådarna efter senaste händelse (svar). Fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det har jag ochså märkt. Det är något konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Vad menar du, Sandkaka? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Han menar att ämnena inte är sorterade efter "Last Post", senaste inlägg med andra ord. Och förresten så har jag också märkt det, du får väl ställa in det så det blir rätt Sandkaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag kan inte ställa in så att det blir rätt, det är bara admin som kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 För mig är det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Sandkaka: Du kan ställa in det så det blir rätt varje gång du besöker underforumet i alla fall. Dock om du klickar dig till spelhörnan och går tillbaka så är ej inställningarna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 För mig är det också så där konstigt. Eller menar du att senast inlägg, kan typ var näst högst upp av ämnerna? Och det som är högst upp är ett inlägg som skrevs för 2 dagar sen, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Inställningarna nollställs hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Vad pratar ni om?Jag märker ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Gå in i spelhörnan och gå därefter in i Roligt/filmer etc. forumet. Då kommer inte trådarna vara sorterade efter senaste svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 De sorteras efter när ämnet är startat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.