DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ok jag börjar nu med att sätta ut pricken vänta bara lite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ok jag börjar nu med att sätta ut pricken vänta bara lite! skulle du inte hjälpa ????? Ni som vill hjälpa Ni kan rita en prik där golden rod city och tin tower ligger på kart bilden. h t t p://pokemonpalace.n e t/pictures/crystal-ss/crystal_girl_map.jpg(utan mellan rum mellan bokstäverna på http och .net) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Du behövde inte anmäla han bara för att ska hjälpa dej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Du behövde inte anmäla han bara för att ska hjälpa dej <_< Han hjälpte mig inte kanske? Det kallas kanske för lögnVet du att det är fel och ljuga. När han sa vänta satt jag uppe timmar och väntade här sen såg jag han var offline. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Goldenrod City är den stora staden med ett grått torn (radiotornet) och ett 10 vånings köpcenter. Ovanför är det en park. Staden ovanför Goldenrod City är staden med Tin Tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Goldenrod City är den stora staden med ett grått torn (radiotornet) och ett 10 vånings köpcenter. Ovanför är det en park. Staden ovanför Goldenrod City är staden med Tin Tower. Jo tack om jag nu kommit rätt i radiotornet när jag kom in en trappa elr något sånt upp så står en snubbe framför dörren så jag inte kan komma in?Hur kommer jag förbi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 kartan: Edit: inte den finaste jag vet. pkmn_karta.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 kartan: Edit: inte den finaste jag vet. OO tack så mycket :D!!! :gitarr: Men när jag kommer in i radio tower för att vinna TR så står en gubbe framför en dörr och man inte kan komma förbi varför det? hur kommer jag förbi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 kartan: Edit: inte den finaste jag vet. Men det ska väl inte stå en gubbe där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 aa men jag hittade ett kort på google med rummet här : i5.tinypic.com/25zt8ag.jpg Där det är ett B så står en gubbe. Antagligen är jag kanske i fel hus? isf vilket hus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Har du klarat sju gym? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Har du klarat sju gym? vet inte har klarat någon tror jag hur kollar man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg