WASD Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag va inne på Aktiviteshanteraren & så fanns det en fil som hette "wowexec" som inte hade någon minnesanvändning http://img55.imageshack.us/img55/5462/vadardettadn5.jpg när jag försökte ta bort den så hände inget. vad kan det vara för grej? (vill gärna ha bort den) PS. jag har inte WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Mysko....vet ej hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 när jag kollade lite senare var den borta ( :) ) men vad kan de ha vart :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 aa konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag sökte på msn och hittade detta: Description: wowexec.exe is a part the operating system, and supports the use of 16-bit processes within Windows NT, 2000, XP and later version of Windows.This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jo men om den är nödvändig, varför är den inte där hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det kan man undra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Varför är första inlägget anmält ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag va inne på Aktiviteshanteraren & så fanns det en fil som hette "wowexec" som inte hade någon minnesanvändning http://img55.imageshack.us/img55/5462/vadardettadn5.jpg när jag försökte ta bort den så hände inget. vad kan det vara för grej? (vill gärna ha bort den) PS. jag har inte WoW Det står ju att den tillhör "Alexander" som jag antar att är du. Då har det inte med systemet eller något sånt att göra iaf. Har antagligen med något program / spel att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Kanske någon addons i wow som körs fortfarande om du ens har wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) jo de har me systemet o göra inte med wow...låt den va Redigerat 28 Augusti 2006 av fuskaren91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Varför har jag typ 10 svchost.exe. Det var 1 eller 2 förut namnlös1.bmp Redigerat 28 Augusti 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.