ajar Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 In Flames hade i mars. Blir nog nästa år igen ;) Det är det minsann värt för att få se ett så bra band! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Det skulle vara roligt att se på en konsert med Iron Maiden eftersom det är mitt favoritband. Har hört att de har släppt en ny skiva så jag får väl köpa den snart. Jag är ju ett Iron Maiden - f*n. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Skivan släpptes igår, köp den jag har hört att den är jättebra! "A Matter Of Life And Death" hette den. :) Redigerat 1 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Håller med!! Den ramla ner i brevlådan igår, och jag är mycket nöjd. Rekommenderar den till alla Maiden-fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag vill jätte gärna gå på Maiden konserten, när de kommer till Scandinavium 20 November. Var jättenära att köpa en biljett av en kompis, men han ångrade sig. Så det blir nog inga konserter ändå :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ironmaiden ska spela i november tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 17:e, 18:e och 25:e i Globen, Stockholm, 20:e i Scandinavium, Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.