Hoppa till innehåll

Cs 1.6


Xade

Rekommendera inlägg

Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad?

 

nae tyvärr... här är spelen man får med från varje "paket"

 

Half life 2: Half life 2, Counter-strike source, Half life 2 deathmatch, Half life source deathmatch, och half life source.

 

Counter strike source: Counter-strike source, half life 2 deathmatch och Day of Defeat source.

 

Counter-strike anothology: Counter-strike 1.6, Counter-strike cz, Day of Defeat, Half life deathmatch classic och rico....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man byta tro? Jag känner mig lurad, då de sa att man fick 1.6...

 

Du kommer inte kunna byta ut ett onlinespel som du redan använt upp cd-keyn på.

Samma sak som att försöka byta tillbaka en skiva som är i 2 delar.

 

Bara att köpa nytt. Köp CS Anthology så får du 1.6. Det är billigast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad?

 

Min låstas brosa har laddat ner det från internet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...