Xade Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Köp Condition Zero. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad? nae tyvärr... här är spelen man får med från varje "paket" Half life 2: Half life 2, Counter-strike source, Half life 2 deathmatch, Half life source deathmatch, och half life source. Counter strike source: Counter-strike source, half life 2 deathmatch och Day of Defeat source. Counter-strike anothology: Counter-strike 1.6, Counter-strike cz, Day of Defeat, Half life deathmatch classic och rico.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Kan man byta tro? Jag känner mig lurad, då de sa att man fick 1.6... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Kan man byta tro? Jag känner mig lurad, då de sa att man fick 1.6... vet inte, kan ju hoppas :S.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Kan man byta tro? Jag känner mig lurad, då de sa att man fick 1.6... Det borde du ju få göra om de har sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 dom försökte väl lura dig i affären så du ska gå ditt och köpa 1.6 igen så dom kännar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) EDIT(har ingen här humor?) Redigerat 20 September 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 d är väl meningen att man ska vara seriös anton back to topic det e meningen att det ska ingå emn gå till affaren o säg till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Kan man byta tro? Jag känner mig lurad, då de sa att man fick 1.6... Du kommer inte kunna byta ut ett onlinespel som du redan använt upp cd-keyn på.Samma sak som att försöka byta tillbaka en skiva som är i 2 delar. Bara att köpa nytt. Köp CS Anthology så får du 1.6. Det är billigast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har ett CS: Source hemma, som jag enbart köpte för att få CS 1.6. Men när jag installerat så finns inte CS 1.6 med på My Games, varför gör den inte det? Ska inte den ingå i CS: Source? Hur får man annars tag i det? Har jag blivit lurad? Min låstas brosa har laddat ner det från internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Om man laddar ner från itnernet kan man inte köra online, vilket är väldigt tråkigt. Xade, köp bara ett CD-key på tradera. Fick mitt för bara 50 spänn där. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg