Gäst Mr.Whisper Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Vad gör ni på syslöjden?Själv så håller jag på att sticka en halsduk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 vi får inte välja så ja måste göra ett kuddörngott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har inte syslöjd nu just nu har jag träslöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) vi får inte välja så ja måste göra ett kuddörngottDu får väl välja vad du ska göra när du är färdig med örngottet?Det fick jag fast det var när jag gick i sexan. Redigerat 12 Februari 2004 av Mr.Whisper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har träslöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag har träslöjd hadew de idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har också träslöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag håller på med Lapptecknik (eller hur det stavas) men problemet är vår syslöjd's fröken är sträng hjälper intenånting typ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag vet inte.. jag har syslöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hade syslöjd förra året. gjorde en tröja. de va den enda grejen som jag har gjort i slöjden som jag har varit nöjd me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har träslöjd men det var en sak som försvann förra terminen på syslöjden som jag håller på med. Det jag blev mest nöjd med förra terminen var min tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Alla i min skola hatar syslöjdsläraren. Jag fattar varför fast ändå inte riktigt. De blir arga för att i syslöjd så behöver alla hjälp i pricip hela tiden och då får man vänta skitlänge på hjälp (ibland 1-2 lektioner). Men i träslöjd så kan alla göra själv och då blir istället läraren där populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.