admin Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Vi kommer nu att testa oss av SMS i forumet. Detta är helt frivilligt att använda och ger er 1000 poäng men till en kostnad av 30kr per SMS eller 250 poäng för 10kr per SMS. Och detta för att vi hellre ser att ni skriver i forumet och tjänar poäng på det sättet. Men nu finns det åtminstonde ett alternativ. Ni hittar instruktioner i er profil hur ni kan få extra poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 JAg skriver hellre i forumet och förtjänar poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag kanske vill sms:a.Men kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag ska sms:a när jag har fyllt på.. och vad är nummret?? nåja jag får vell kolla i profilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 mm.vilket nummer ska man skicka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men hur vet han att det är jag som skickat in?? måste man fylla i sitt mobil-nr i prfilen??, men då bus ringer ju en massa till mig.. hur vet du det har alla ett eget nr att skicka till eller?? Silver Star: gå in på index sen klickar du på ditt namn så står det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Dom sista siffrorna på slutet av texten du smsar in håller reda på att det är du. Du kan därför även fylla på andras poäng om du vill ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ok,tack så mkt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag SMS:ar. :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jippi !!!!!!!!!!!! det går att göra med sms :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Admin kan du hjälpa mig? Jag fattar onte vart/hur man gör allt. :huh: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 kan du inte göra nån slaxs länk eller säga vart man ska klicka i profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.