admin Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Det står rätt tydligt, men gå in på profil och inte på kort! Ni kan komma till er profil genom att trycka på ert namn efter "Inloggad som:" längst upp på sidan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) OK, tack! Nu har jag över 2400p. Fast i banken. Redigerat 12 Februari 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag hade 800 nu har jag 1800! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kanske ska göra de tycker de är lite dyrt men de är ju bra att ni tjänar lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hur gör man den dära sms nummret??, aså hur får man ett sånt nummer och så det kostar vilket företag snälla säg admin eller vill du hålla det hemligt?? sen kostar det mycket med ett sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Titta i din Profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jame du läste nog för fort jag frågade vilket företag som gör de där sms nummren.. och hur man får ett och hur mycket det kostar om det kostar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Det kostar 30kr för 1000p och 10 kr för 250p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 näme inte så du fattar inte admin du som vet svara du fattar vell åt minstonde vad jag menar eftersom du köpt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men vikket kort ska man ha rå ,comviq ,telia,vodafone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 tweak: tror det går med alla går altid med comviq på de sms grejsn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 hur gör man den dära sms nummret??, aså hur får man ett sånt nummer och så det kostar vilket företag snälla säg admin eller vill du hålla det hemligt?? sen kostar det mycket med ett sånt??Kolla på första sidan, http://www.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.