TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jo men snittet gör ju inte så ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag skjuter på fåglar vid havet, de reagerar inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikkoii Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Mina softs är helt trasiga :( Fast jag satsar på paintball nu istället :) Det gör väl inte så himla ont? Det enda skyddet man behöver är skyddsglasögon tycker jag iaf. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Att bli träffad gör ganska ont. Eller det svider bara men om du har en tjocktröja på dig så märker du knappt om du blir träffad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ok gör ni typ krigsfilmer eller? :P ne haha komedier fast vi använder dom inte mot varandra :D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.