Neldemo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 nån som spelat just cause (demon) ? hur var det isf? verkar jävlit intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 finns det en demo ?? det visste inte jag om ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jopp finns på xbox marketplace tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ja demon är störtskön ;) verkligen upp till förväntingarna.. Gta och Far Cry har fått en liten unge ;):P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det har du läst från nån tidning :P för exact det du sa har jag läst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) Ett tips: Ladda inte ner demon med modem :angry: Det tar 30 timmar att ladda ner den och det är liite drygt :unsure: Redigerat 5 September 2006 av Grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 finns demon till dator med ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ett tips: Ladda inte ner demon med modem :angry: Det tar 30 timmar att ladda ner den och det är liite drygt :unsure: Beror kanske på hur snabb uppkoppling man har? Och ja, det finns på PC också -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Ett tips: Ladda inte ner demon med modem :angry: Det tar 30 timmar att ladda ner den och det är liite drygt :unsure: Ja, om man har ett 52 kbit/s :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 vart kan man ta ner demon då ??? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 vart kan man ta ner demon då ??? :) Det bästa och enklaste stället att ladda ner den på är här: Just Cause Demo :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Just Cause sög tyckte jag. Då föredra jag att du ska köpa Saints Row. Väldigt roligt och underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.