Hoppa till innehåll

Spel?

Sidney

Rekommendera inlägg

Vilket spel ska jag köpa? jag gillar Sagan om Ringen, star wars spel och äventyrsspel.

Spelen jag har:

Star wars battlefront 1&2

Pro Evolution Soccer 5

NHL 03

Fifa Street

Viewutiful Joe 1

eye toy

Crash Twinsanity

Jag har några till men kommer inte på dom just nu!

Men vilket spel sa jag köpa?

Jag funderar lite på Sagan om ringen: sagan om den tredje tidsåldern. Är det bra?

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv tycker jag inte om "sagan om ringen spelen" så jag tycker inte du ska köpa det...

men ett bra äventyrs spel sa du... kanske "Kingdom Hearts" inte jätte bra men det är okej. "Price of Persia" är i.a.f. bättere tycker jag.

Men det bästa spelet som finns är ju "Grand Theft Auto San Andreas"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket spel ska jag köpa? jag gillar Sagan om Ringen, star wars spel och äventyrsspel.

Spelen jag har:

Star wars battlefront 1&2

Pro Evolution Soccer 5

NHL 03

Fifa Street

Viewutiful Joe 1

eye toy

Crash Twinsanity

Jag har några till men kommer inte på dom just nu!

Men vilket spel sa jag köpa?

Jag funderar lite på Sagan om ringen: sagan om den tredje tidsåldern. Är det bra?

Jag säger bara att om du ska köpa sagan om ringen spel borde du hellre rikta dig mot sagan om konungens återkomst det är mycket roligare än sagan om den tredje tidsåldern...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kingdom Hearts har jag redan.(kom inte på det när jag skapade tråden)

Jag vet vad Prince of Persia är, men vad gör man mer exakt?

jag är fö ung för att köpa Grand Theft Auto San Andreas och så får jag inte köpa det för mina föräldrar.

jag har kört Sagan om konungens återkomst hos en kompis men det är tråkigt efter ett tag.

Bilspel har jag tröttnat på!(körde bara såna förut)

Resident Evil 4 är väl med zombier? gillar inte sånna spel. (tycker dom är lite småläskiga)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fakta om Sagan Om Tredje Tidsåldern:

Hållbarhet:10/10

Spelkänsla:4/10(enligt mig)

Musik:8/10

Kontroller:10/10(en engelsk(eftersom det e på engelska) 5-åring skulle fatta kontrollerna)

Om du har kört Final Fantasy Är det ungefär på samma stil man springer runt lite här och där och möter fiender bara sådär.Man kan ge rustning till hjältarna som hjälmar,vapen,magi osv.Spelet blir svårare efter hur långt man har kommit.Man kan också köra på onda styrkan om man tex har klarat balrogen så kan man senare köra som han mot gandalf och dom andra.Det är inte hjältarna i filmerna man kör med men det händer väl att man kan stöta på dom nån gång.det är lite jobbigt ibland för man måste gå fram och tillbaka 100 mil(ironi) och sånt.

Hoppas det duger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kingdom Hearts har jag redan.(kom inte på det när jag skapade tråden)

Jag vet vad Prince of Persia är, men vad gör man mer exakt?

jag är fö ung för att köpa Grand Theft Auto San Andreas och så får jag inte köpa det för mina föräldrar.

jag har kört Sagan om konungens återkomst hos en kompis men det är tråkigt efter ett tag.

Bilspel har jag tröttnat på!(körde bara såna förut)

Resident Evil 4 är väl med zombier? gillar inte sånna spel. (tycker dom är lite småläskiga)

man springer runt å gör olika pussel osvosv som ett vanligt äventyrs spel men detta är klassiskt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...