Sharzor Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Ja bara undrar om de är nån som kör detta spel.. de e gammalt men ja tycker de e ett bra spel som ja skulle vilja köra mot nån online :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) kan man ladda ner demo eller liknande? EDIT: hittade demo http://www.download.com/Total-Annihilation...8_4-878550.html Redigerat 30 Augusti 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 30 Augusti 2006 av Sharky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Vänta ni bara tills Supreme Commander kommer, då j*vlar! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 E de en fortsättning på total annhilation lr? Men e de ingen som kör de :/ va tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 nja suprem commander är nog ett eget spel fast väldigt likt total annihilation jag kör ibland men jag suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag kör, och jag tokäger, men bara om man kör max 5000 units:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag kör, och jag tokäger, men bara om man kör max 5000 units:P Hur får man till max 5000 units?? :blink: När ja kör har ja max på 200 :huh: När kommer supreme commander ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 det kommer våren 2007 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Rally Elgen kör Total Anhillation. Han bör spela det ännu. Jag kan slå han en pling om du vill spela för han är ju inte så aktiv här just nu... Ska jag snacka med han??? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Gärna :P men går de köra online? när ja ska connecta nånstns så blir de nått fel lr så kommer inga spel fram :/ eller måste man ha cd 1? den paja för länge sen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.