Gäst RoxZ Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 finns det något sätt att titta ifall någon e online och se vilken gubbe han kör på för min storebror 26 år kör wow ok han har några på lv 60 och en massa på tp 30 och alla e på olika servrar så jag vill kunna se vilken han e inne på och ifall han e inne altså kunna se ifall et acc e inloggat och isåfall se vilken gubbe han kör på altså namnet på den tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 om det är på samma server ta bara alla hans gubbar i friend list... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 finns det något sätt att titta ifall någon e online och se vilken gubbe han kör på för min storebror 26 år kör wow ok han har några på lv 60 och en massa på tp 30 och alla e på olika servrar så jag vill kunna se vilken han e inne på och ifall han e inne altså kunna se ifall et acc e inloggat och isåfall se vilken gubbe han kör på altså namnet på den tacksam för svar Kan du skriva lite tydligare? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 han menar att om man kan se om någon är online på en annan server, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) datorn dampade Redigerat 30 Augusti 2006 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Datorn dampade Redigerat 30 Augusti 2006 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Tror inte de? att man kan se vilka som e online på andra servers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 funkar det inte med Xfire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 joo... kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Om du har Xfire så kan du se när dom spelar och vilken realm, men du kan inte se deras lvl, klass mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag vill bara se ifall han e inne på wow i huvud taget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Testa Xfire , funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg