Hoppa till innehåll

Battlefield 2

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Rekommendera inlägg

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Jag har nyss kört på "Battlefield 2 Gotlad Special Forces" server. När jag kom in så spelade jag typ 4min tills jag blev kickad. Då stog det i meddelandet:"You have been kicked via Punkbuster(for 0minutes)... RESTRICTIO: Disallowed Pogram/Driver [81165]"

Fattar någon vad som är problem?? Battlefield 2 har alltid funkat för mig innan. Jag har inte installerat eller tagit bort något!!! Samma dag som jag åkte iväg på semester funkade allt. Men idag när jag kom hem(datorn varit avstängd hela tiden) så kommer detta meddelande upp när jag blir kickad från serven. Hjälp mig!!Jag kan inte vara utan Bf2s länge, jag kommer att bli galen

Skrivet

Har du punkbuster på? Och du har inga fusk eller något till det? Det står att du har ett program/driver som du inte får ha. Kolla upp det där 81165, vad det nu kan vara (låster som en port)

Skrivet

Det låter som om det är något program som gör något.

Din brandvägg om du har någon kanske gör så andra får svårigheter att connecta till dig?

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Brandväggen kan det inte vara. För jag stänger av brandväggen och viruspogrammet när jag spelar BF2 SF.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...