Scarlet Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Hejsan! Jag har börjat bli intresserad av Silent hill spelen. Är det värt att köpa alla 3 spelen för ca 499 :- ? Och tycker ni att det är mycket läskit? Tacksam för tips :) -..- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag har spelat alla fyra Silent Hill spel till Playstation så här är vad jag tycker: Silent Hill Läskigt och bra, dock inte det bästa. Kan bli jobbigt och segt. Jag ger detta spel 7/10 Silent Hill 2 Utmärkt spel, mycket bra. Suveränt. 10/10 Silent Hill 3 Mycket bra, skrämmande och roligt. 9/10 Silent Hill 4: The Room Skrämmande, mycket skrämmande. Snyggt och roligt. 9/10 Så med andra ord, det är värt pengarna att köpa Silent Hill Collection som innehåller Silent Hill 2-4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Tack!! :D Men vet du var man kan köpa Silent Hill Collection för ett bra pris? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Kolla på Webhallen och dylikt brukar vara billigare online med sådana boxar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Testa antingen www.tradera.com eller www.pricerunner.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Pricerunner är ju bäst att gemföra var du kan hitta det billigast// lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg