Gäst QuikSilver Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 När jag ska starta WoW går allt utmärkt, jag kan spela typ 20 minuter kanske, sen så hänger sig hela datorn, bilden & ljuder bara hänger sig! Jag behöver hjälp!! PS. Jag köpte ett nytt RAM minne igår, kan det ha hänt något där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) kan vara det. kan också vara drums of war patchen och det faktum att dom uppgraderade hårdvaran samtidigt. har du kontaktat support? Redigerat 30 Augusti 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Nej, men det kan ju vara patchen.. Eftersom det har ju inte hänt tidigare.. Ska jag maila blizzard eller vad menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag tror nog ramminnet är skadat eller fått en stöt när du la in den. Eller så behöver du kraftigare nättag eller kylare. Det hände mig också när jag köpte nya minnen men nu är det värst och datorn är på lagning. Händer det alltid eller var det bara en gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Nej, det har hänt flera gånger, hände nyss när jag spelade också.. det är så jäkla jobbigt. Men om det skulle vara så att minnet är skadat, skulle det inte ha visat av sig typ när man bara är inne och surfar eller gör något annat? Redigerat 30 Augusti 2006 av QuikSilver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Så den hänger sig när du spelar wow bara? Då är det nog för att fläkten inte pallar kyla ner allting så den slocknar bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 (redigerat) Hm.. okej men kan man inte kolla hur bra fläkt man har typ?? EDIT: En sak till, det har ju aldrig hänt förr, det började när RAM minnet & nya patchen kom. Redigerat 31 Augusti 2006 av QuikSilver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är inget med patchen utan minnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Men vad är felet med minnet då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Kylaren till minnet pallar inte och kyla ner den i spelet eftersom den har fått ett minne som ställer större krav. Eller så är det nättaget som inte är tillräckligt kraftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Kylaren till minnet pallar inte och kyla ner den i spelet eftersom den har fått ett minne som ställer större krav. Eller så är det nättaget som inte är tillräckligt kraftigt. Precis innan jag köpte minnet kollade jag upp vad mitt moderkort kunde ta för typ av minne & allt stämmer, men du kanske menar något annat med "större krav". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Proccesorn för varm kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg