Nalle_GTA Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag har kommit till san fierro, men jag kan fortfarande inte gå till flygplatsen i LS :huh:. för jag vet inte hur man får flying school, snälla hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Du kommer få ett uppdrag senare i spelet, då kommer du lära dig flyga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Du kommer få ett uppdrag senare i spelet, då kommer du lära dig flyga. Man tackar för hjälpen, nu sätter jag mig och spelar GTA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag har kommit till san fierro, men jag kan fortfarande inte gå till flygplatsen i LS :huh:. för jag vet inte hur man får flying school, snälla hjälp mig. Har GTA SA men jag har bara kul hela tiden ^^ Vet faktist inte vad du ska göra :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 MARSKATTA :Har GTA SA men jag har bara kul hela tiden ^^ Vet faktist inte vad du ska göra :unsure: <{POST_SNAPBACK}> jag kom inte heller nån vart i början, men som du försöker lite så kommer det bli skitkul med uppdrag, Kämpa :medieval: ! Men många säger att om man tar sig in på flygplatsen i LS ( enkelt ), Ska man flyga i planet tills flying skill har upgraderats 3-4 ggr, sen ska man ha en licens, ska prova, men läntar efter FlyingSCHOOL! MEN, när får man Skolan, Efter vilket uppdrag, har klarat massor idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 om du vill få "flyingskill" så måsste du flyga flygplan eller klara flygskolan (som finns i LV). om du vill komma in på LS flygplats kan du parkera en bil vid muren (norr om flygplatsen), sen hoppa upp på bilen och sen över muren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 På ett uppdrag med Toreno kommer detta att ordna sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ok, har fått " T " torenos farm nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 när du kommer till 3dje ön kommer du att köpa flyg skolan,på ett uppdrag åt Toreno det heter VEREDANT MEDOWS eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg