Anonm Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Då var det dags o uppdatera lite :D Bera Lvl 30 Job: Page Guild: RaiderNation Favvovapen: Knucklemace Favvomonster: Zombie mush Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) gorde en ny char igår:) namn:goldenslaya job:rogue lvl:28 guild:arkanis favorite vapen:meba(den är så grym) favorite monster:cold eye Redigerat 8 September 2006 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 najs att få lvl 28 på en dag :D Btw vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 oj skrev jag igår.jag menade i förrgår jag spelar på khaini Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Jag gjorde en assassin på Khaini när den var ny, levlade väl uppt till 50 första veckan, men nu har jag typ slängt den, den blev sämst och tråkig :P (min första assassin så)... Har inte lirat på länge nu, tycker det är alldeles för segt att levla på Maple, tyvärr. Hela grejen med att det går snabbast att levla om man dödar fienderna på ett slag är lite sämst tycker jag. Fast den gubben jag har, och loggar in på ibland (läs: sällan), är min LUK-lösa Cleric på Scania... Redigerat 9 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 moberg vilken lvl är din cleric på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Ingen aning, snart runt 55 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Min Kompis var i lv 52 innan han slutade spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hur kan ni alla lvla så snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det beror väl på hur mycket man spelar, men såklart också hur effektiv man är, och hur många som är inne på samma server/kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag spelade och det finns redan en tråd som denna av mig längre bak i forumet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fre Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 har en lvl 62 Fire/posion använder väll alla 58+ equip, scrollad cromi köper snrt en evil wing. Guild - RoyalGuardz Spelar på Aquila (maplesea) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.