Backstab Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 När man börjar spela xbox live får man ju guld i 1 månad.Men nu har det gått ut. Jag kan inte spela cod 2 live längre det står: The current profile is not allowd to play on xbox live. Måste man ha guld för att kunna spela eller måste jag ändra några inställningar? Eller vad ska jag göra??? snälla hjälp Citera
SFrisk Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 du kan fortarande ladda hem spel live när din tid har tagit slut. MEN du kan inte spela live. utan du måste gå till en speaffär eller interetbutik och köpa nytt ... 1 månad elr 12 (12 är billigast i längden) I den lilla förpackningen ligger det ett kort skrapa på ett ställe och där är det en kod. sen skriver du in den koden i xbox live marketplace > redeem code (tror jag att det heter) och starta om konsollen. och vipps har du Xboxlive guld i 12 elr 1 månad (beror på vad du köpte!!!) Citera
Backstab Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Skrivet 1 September 2006 f*n också men tack då vet jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.