Gäst Sandkaka Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Jag vet att jag skriver det i varenda tråd här i PSP-forumet, MEN, alla psp-tillbehör, spel och liknande är otroligt mycket billigare om man importerar. Det är lätt, och det är oftast snabb frakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då . haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 tror ni man kan köpa psp-saker i kina jag menar seriöst min granne brukar åka dit då kanske man kan be honom att köpa hem en kamera till psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jadå de går nog. de går ju i thailand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Orka GPS till PSP ganska onödigt om man bara går till skolan var enda dag men om man har ett jobb där man åker runt ganska mycket så kan det ju vara bra. Kameran därimot kan ju va kul att ha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Citera haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då . haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då . men man beställer från en hemsida om man e smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Citera Orka GPS till PSP ganska onödigt om man bara går till skolan var enda dag men om man har ett jobb där man åker runt ganska mycket så kan det ju vara bra. Kameran därimot kan ju va kul att ha :) ja de ä klart. men de börjar ju närma sej körkort o de kan ju va kul att ha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jo det är ju faktiskt sant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Citera Grymt! Jag ska f*n köpa båda till vilket pris som helst! :D var tar man korten då? eller ee d en sån kamera? man borde ju ha köpt en vit psp, den ee snyggare, eller en rosa ;D sj har man ju en svart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Fudenrar på att köpa psp Gps'n, inte cameran. Men det blir skit coolt, när dem kommer ut. Ska tillomed förhandsboka den x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 gps känns ganska onödigt om man inte e vuxen men det e ju gött mycke billigare änn en vanlig gps psp + gps blir väll ca 5000 men en vanlig gps kanske ligger runt 10000 men kamran e ju nästan ingen ide att köpa de e ju ba 1.3 megapixel inte så jätte bra min mobil har mer 2.0 megapixel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg