Hoppa till innehåll

Psp Kamera & Gps


Paranoxx

Rekommendera inlägg

Gäst Sandkaka

Jag vet att jag skriver det i varenda tråd här i PSP-forumet,

MEN, alla psp-tillbehör, spel och liknande är otroligt mycket billigare om man importerar.

Det är lätt, och det är oftast snabb frakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då .

 

haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då .

 

haha ja de ä billigare men då ska man ju åka utomlands själv o de ä ju ofta man åker till japan !!!!! de skulle ju va om man kände nån men de måste ju vara nån som kan sånt då .

 

men man beställer från en hemsida om man e smart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka GPS till PSP ganska onödigt om man bara går till skolan var enda dag men om man har ett jobb där man åker runt ganska mycket så kan det ju vara  bra. Kameran därimot kan ju va kul att ha :)

 

 

ja de ä klart. men de börjar ju närma sej körkort o de kan ju va kul att ha :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

gps känns ganska onödigt om man inte e vuxen men det e ju gött mycke billigare änn en vanlig gps psp + gps blir väll ca 5000 men en vanlig gps kanske ligger runt 10000 men kamran e ju nästan ingen ide att köpa de e ju ba 1.3 megapixel inte så jätte bra min mobil har mer 2.0 megapixel :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...