Hoppa till innehåll

Battlefield 2 Stängs Av

ELF

Rekommendera inlägg

Jag har nu fått ett märkligt progblem med BF2. Jag kan börja med att jag har spelat det innan på denna dator och det har funkat fin fint.

Jag blev nu sugen på BF2 ännu en gång och installerade det. Men när jag startar det så blir skärmen svart och sedan stängs det av igen. Svart skärm kommer jag ihåg att det ska bli så det är ju normalt.

:(

Men att det ska stängas av kommer jag inte ihåg att det ska göra. Jag trodde man skulle spela det :angry:

Jag läste om detta på en sida för några dagar sedan men kom inte fram till något vettigt svar. Eller vettigt var det väl, men det vara bara det att det inte löste problemet. Det kanske var jag som gjorde fel. Det stod att man skulle ändra i några filer för video inställningarna för att få det att funka igen.

Men om någon vet vad detta beror på så skulle jag hemskt gärna vilja ha ett svar och om ni har hört talas om lösningen som jag beskrev och vet exakt hur man gör så skulle jag vilja ha en förklaring av det.

Extremt många tack i förväg till den som hjälper och försök nu inte snyllta några tack innan jag har fått det att funka :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Formatera tänker jag inte göra och det tror jag inte att jag får heller.

Men jag kan ju testa med att installera om det. Ramminnet bör räcka till. Jag kan ju också testa det. jag stänger av rubbet som inte behövs. Explorer.exe, Panda, internet, you now it.

512MB och har spelat innan och har spelat HL2 så det bör ju inte vara något som stör. Men man vet alldrig. asst jag tror mer på det att det är någon lustig videoinställning som stör som det stod på sidan jag läste på...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...