eexwhyzee Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Ändra grafik inställningarna till Low och starta spelet... Borde funka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag har ställt om grafikinställningarna till 1 så att dom är på lägsta... Hjälper inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 konstigt fel. jag har aldrig varit med om att... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag tror vad som kan vara felet. Min kompis har 512MB i RAM och vi testade Battlefield 2 på hans dator. Men då uppstod detta problem som erat, TheDarkElf. Så det kan vara minnet. Ea-games rekomenderar att man har 1024MB i RAM. Det kan vara det som är problemet. Du kan ju fråga Ea-games om de vet om det räcker med 512MB för att få problemfritt med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag tror vad som kan vara felet. Min kompis har 512MB i RAM och vi testade Battlefield 2 på hans dator. Men då uppstod detta problem som erat, TheDarkElf. Så det kan vara minnet. Ea-games rekomenderar att man har 1024MB i RAM. Det kan vara det som är problemet. Du kan ju fråga Ea-games om de vet om det räcker med 512MB för att få problemfritt med spelet. Ja, det är ju reckomenderat men det minimala ligger ju på 512 Mb RAM och jag har spelat det innan. Det ska inte kunna vara minnet. Men jag kan ju fråga mammsen om vi kan skaffa ett till 512 Mb RAM. För det skulle egenltigen behövas så kan man ha kvar datorn ett tag till. För plats finns det. Även om det inte skulle lösa problemet så behövs det ändå... Enda dumma med att köpa nytt RAM är att det måste vara av DELL :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 mina kompisar har fått samma fel och de ringde kundtjänsten, där sa de att grafikkortet inte stöddes av spelet, finns typ bara 10 st som bf2 stöder ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) mina kompisar har fått samma fel och de ringde kundtjänsten, där sa de att grafikkortet inte stöddes av spelet, finns typ bara 10 st som bf2 stöder ju :( Det är verkligen dåligt :angry: Det måste dom fixa i BF 2142. Men om inte vårat grafikkort stöds av BF två så måste datorn/grafikkortet hittat en väg förbi det. För då funkade det :blink: Det kan vara så enkelt att vårat graffe inte stöds till 100% av spelet. Men vi kanske hade något i datorn som gjorde att det funkade. Vi har uppdaterat en del nu ex. SP2 till XP home... Redigerat 24 September 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Skriv ett mail till [email protected] . Ta god tid på dig att skriva alla detaljer, och här är NÅGRA exempel på grejjer att skriva om: · hur länge du har haft spelet · vad du gort och inte gort innan det kracha · vad du har för patch var trevlig när du skriver men du får inte glömma att bifoga dxdiag (ett textdokument där det står allt om datorn inte om vad du har i den). När du hittar den gör du så här: · Klicka på START > KÖR > DXDIAG > OK · Klicka på "Spara all information" · Filen DXDIAG.TXT lägger sig nu på skrivbordet, bifoga den filen i ditt mail det är enklare än det ser ut!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.