Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ser ut som en gammaldags romar hjälm och kallas tydligen tyras, har sett den flera gånger men inte hittat någon info om den. Någon som sett och vet om det är members only eller nått sådant.

tacksam för svar Larath

Skrivet

Den heter Tyras helm och man köper den av nåra båt snubbar har jag för mej,du vet dom nya båtarna som man kan ta nu,fast det e members only. + Att på questen Regicide så möter man en Tyras guard som har en sådan hjälm .

Skrivet

en skitdålig hjälm som man köper på bryggor lite varstans tex karamja och catherby

då ställer jag frågan, varför har folk Black (G) och sådant i hög lvl ist för rune? jo dom tycker det är snyggt, sp om hjälmen är dålig så passar den till full steel iaf.

Skrivet

Det förändrar inte min åsikt om att den e ful o suger lol :P Skulle aldrig köpa saker som e snygga fast dåliga för mer pengar iaf..Jag använder rune armour även om jag har råd till trimmade/gold o.s.v...Orka slösa pengar på saker som e snyggare fast lika bra.

Skrivet (redigerat)

Man köper den i catherby för 1,3k.

Det finns en general store där. Så om man kollar åt höger så finns det en båt me folk. Trade me en av dom. Så finns hjälmen där.

EDIT: Ja, det är bara members.

Redigerat av RsMaster
  • Skapa ny...