Hoppa till innehåll

Ännu En "hink" Med Idéer Som Bör Tas Upp.


Amaeli

Rekommendera inlägg

med ett leende!Fuska awards

Soms sagt denna har vi redan tagit upp, och inte en ända har en så länge tyckt det är en dålig idé.

Admin väljer ut en jury på 5 man, som han litar på, att välja ut vinnare till små kategorier, mest aktiva, Förebilden osv.

 

En namnfunktion

Som den förra fast denna syns bara på listan längst ner i forummet, om vilka som är inloggade, man kan köpa, Tjock text, melerad färg, Kursivt, understrucken olika fonter och färger till texten.

 

Mer moderatorer

Än del mods har ju inte loggat in på evigheter....

 

Mer folk

Detta är ingen lätt grej kan jag säga.

Att få hit fler folk, den där chatt tävlingen vi hade var bra, men ingen tog den på allvar.

Medans några av oss försökta värva medlemmar på allvar, så fanns det än del, som bara ville få folk att klicka på länken utan att registrera säg eller något.

Skaffa ett sammarbete med någon stor sida som kan göra reklam för fuska.se, jag vet att Gratismix funkade.

 

 

Lite lösare regler

Satsa mer på en del regler, som Spamm, Reklam osv.

Ingen regel är speciellt dålig, men i helhet är det lite för strängt tex, att man inte

får ha någon avatar med politiskt syfte enligt vissa mod.

 

Satsa!

Satsa lite mer på forummet, det är jätte många som tror att fuska.se bara är ett ställe där fusk och recensioner sammlas.

Gör någon liten reklam på förstasidan för forummet.

 

Krav på registrering

För att kunna göra vissa grejer utöver forummet, bör man vara registrerad, det känns som att så många struntar i att regga sig då man får läsa fusken ändå.

Denna är lite dubbelmoral på, men det är en tanke ändå.

 

med ett leende!

Ca 6 nya smilies, skulle få det lite fräshare här tror jag.

Gärna sånna som ser ledsna ut, och liknande denna :wub:

 

Sist och inte minst, sorry för stavningen använder något pcykat tangentbord.

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Great Gonzales

vad du kommer med förslag.

håller med dig masc

jag blev t ex.varnad när jag skrev i samma ämne som jag anmälde en person.

 

namnfunktionen får inte vara för dyr tycker jag för då får bar vissa ha ne namnfunktiion altsådom med mycket fm :blink:

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns redan namnfunktioner och det skulle inte se snyggt ut om man alla hade någon namnfunktion. Nej det tycker jag är bra så som det är.( Moderator, Grön = Fuska V.I.P, Röd = Administratör. Svart = Vanlig medlem.)

 

Idéer som jag gillar är fler moderatorer, satsa mer på forumet. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

man skulle betala rätt dyrt om man skulle ha en rörlig avatar

och en funktion så man kunde ha större bilder.

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mascarpone:

 

Krav på registrering

För att kunna göra vissa grejer utöver forummet, bör man vara registrerad, det känns som att så många struntar i att regga sig då man får läsa fusken ändå.

Denna är lite dubbelmoral på, men det är en tanke ändå.

 

Det skulle minska besökare med denna regel..många vill bara checka fusken o.s.v det e inget fel med det annars känns det liksom strängt och jobbigt -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...