Amaeli Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Eftersom det är stor efterfrågan på forummet, tänkte jag att jag skulle ta in lite mer medlemmar... Big orange är nog det mest aktiva gruppforummet, och forummet, på fuska.se överhuvudtaget. Ibland kan det vara upp till 12 användare inloggade i taget, och inläggsmätaren ligger nu på 20 tusen, så vill ni vara med får ni skynda er. Ca, 5 platser är redo att ges bort, den som har en bra orsak kommer med helt enkelt, ni får erbjuda allt från FM, till fotmassage och currysoppa. Det ända som krävs är någorlunda aktivitet och en portion humor, älska härliga lektrådar och roligt spamm, mer än livet själv ( :D ). Låt det börja varför vill jusst ni vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag är bara bäst ;) Det är så... :) Och jag vill också vara med för jag har sååååå bra ironisk (och vanlig) humor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Meh, bjud in Kanji igen FFS! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag skulle gärna gå med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Eftersom det är stor efterfrågan på forummet, tänkte jag att jag skulle ta in lite mer medlemmar... Big orange är nog det mest aktiva gruppforummet, och forummet, på fuska.se överhuvudtaget. Ibland kan det vara upp till 12 användare inloggade i taget, och inläggsmätaren ligger nu på 20 tusen, så vill ni vara med får ni skynda er. Ca, 5 platser är redo att ges bort, den som har en bra orsak kommer med helt enkelt, ni får erbjuda allt från FM, till fotmassage och currysoppa. Det ända som krävs är någorlunda aktivitet och en portion humor, älska härliga lektrådar och roligt spamm, mer än livet själv ( :D ). Låt det börja varför vill jusst ni vara med? * en enorm potion humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Meh, bjud in Kanji igen FFS! :D Nej tack. Jag orkar inte med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag skulle gärna gå med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Eftersom det är stor efterfrågan på forummet, tänkte jag att jag skulle ta in lite mer medlemmar... Big orange är nog det mest aktiva gruppforummet, och forummet, på fuska.se överhuvudtaget. Ibland kan det vara upp till 12 användare inloggade i taget, och inläggsmätaren ligger nu på 20 tusen, så vill ni vara med får ni skynda er. Ca, 5 platser är redo att ges bort, den som har en bra orsak kommer med helt enkelt, ni får erbjuda allt från FM, till fotmassage och currysoppa. Det ända som krävs är någorlunda aktivitet och en portion humor, älska härliga lektrådar och roligt spamm, mer än livet själv ( :D ). Låt det börja varför vill jusst ni vara med? *en enorm potion snusk :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ja :) 1.Executor 2.Simpson 3.Quiksilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 humm jag e ju utslängd igen -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Du är ju aldrig aktiv Yantra, då får komma med när vi köper 5 nya platser, just nu är det knappt så jag får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag är är inte avstängd längre så kan jag vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.