EMO Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) LÅS LÅS LÅS Snälla Admin sår ej ut av ALLA kommentarer!! Redigerat 3 September 2006 av .:CatGirl:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ahahahaha, nej du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Mmhhmm...ja, den var ju..jo. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) jag vet hehehe inte det bäst inte på långa långa vägar, fast hade bara lust att läga up sk*ten. eller är ni inga black metal älskare? jag försökte få sån röst med pogramet jag andvände Cool Edit pro, gick nog rätt dåligt vad tycker ni? Redigerat 3 September 2006 av .:CatGirl:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Faaan vad dåligt :|. Lära er growla på riktigt istället för att fake'a sådär, låter förjävligt.. Och texten sög. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Men mandarin vad du är negativ. :( Krr, kissekatt? :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Men mandarin vad du är negativ. :( Krr, kissekatt? :> Blöö jag skriver som jag tycker :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Men. Alltså... Du Hast + Fakead Growl -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 pfff... jag lyssnade bara 30 sec :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Growlet lät lika grovt som en vanlig rap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) :unsure: Fy f*n vad ni är elaka! jag jobade på låten ett elt j*vla dygn, jag kan inte GRoela eller vad det nu heter klaga på COOL EDIT PRO ISTÄLLET DET VAR DET POGRMAM JAG ANVÄNDE!!!!, EMO älskare. Redigerat 3 September 2006 av .:CatGirl:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Folk har väl rätt till sin åsikt? Du behöver väl inte bli sur bara för att folk säger som de tycker? Smaken är som baken d.v.s. delad. Hur tittar man förresten på videon, det kommer bara upp en slags hemsida när jag klickar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg