ThePunisher Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 tja! jag har hört lite här och var att det ska komma ut ett spel baserat på tv serien lost, ganska snart. Är detta sant? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Svar:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 japp det är sant B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) whoa, :o jag trodde att det var en lögn eller nått B) vet någon när det kommer ut? Redigerat 3 September 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 (redigerat) de har typ inte ens skapat halva spelet... kommer kanske ut om 1 år.. eller om hela lost i spelet så kommer de ut om ca 4-7 år Redigerat 5 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 så lång tid som 7 år!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 7 år tror jag inte... Men jag tror inte att det är hela lost, lost kommer ju att gå för alltid *ironiskt* Men f*n vad coolt med ett spel med lost :) Hoppas att det är som i RE oubreak Man får välja karaktärer Om jag fick välja skulle jag nog lätt ta Sawyer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Det skulle vara coolt om man kunde få välja sin egen karaktär, jag skulle valt Hurley. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Kate :wub: eller Sawyer :) är det som ett rpg? eller?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Det skulle vara coolt om man kunde få välja sin egen karaktär, jag skulle valt Hurley. ;) Men med han kan man nog inte springa så långt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 det ska jag köpa :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 det ska vara ett rpg, men tyvärr ingen online play. man ska göra olika uppdrag(t.ex. hämta dynamit, söka den där frasnka typen, bygga båt, etc, etc) och sedan behöver man mat (jaga) trä för vindskydd m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.