Hoppa till innehåll

Hjälp Med Ram Minne!

Rekommendera inlägg

Gäst QuikSilver
Skrivet

Jag köpte nyligen ett nytt ram minne (512mb) som jag satte in i min dator som

tidigare bara hade 256mb ram. Jag skaffade mer främst för att kunna spela WoW lite snabbare. Sen när jag slår på datorn och går in i WoW så hänger sig hela spelet, hela datorn! Jag gjorde en liknande tråd tidigare och någon sa att det kan vara minneskylaren, men jag vill vara 100% säker. Så vet ni vad man kan göra skriva gärna!

/Quiksilver

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

du får absolut inte ha statisk el i dig så du måste vara jordad så antagligen har du kortslutit ramet det blir nog till å köpa nytt

Skrivet

Nej, jag tror inte att man märker det. Kan vara som Yantra säger, men testa att starta datron med bara 512 mb minner i och se om den startar. Funkar det, så vet jag inte vad som är fel.

Skrivet

Det kan ju va bra att ta med det i ditt första inlägg. Har du någon garanti på det? I såfall kan du lämna tillbacks det/skicka tillbacks det och be om att få ett nytt. Och är du säcker på att ditt moderkort stödjer den sortens minnen?

Gäst QuikSilver
Skrivet (redigerat)

Ja , det var det första jag gjorde.

Nafrali : Jag kollade upp innan jag köpte vad mitt moderkort kunde ta & allt ska vara rätt.

Redigerat av QuikSilver

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...