SwedenRockz Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Hur gör jag för att logga in som Administratör till min Windows xp? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 loggar in på ett konto som är admin. :) eller startar i felsäkert läge och tryck på admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Hur gör jag för att logga in som Administratör till min Windows xp? :huh: Vet inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 logga in som admin på felsäkert läge.. om du vill vara admin hela tiden: logga in som admin på felsäkert läge och skapa ett nytt konto som är admin.. klart, logga in med ditt nya konto :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 har startar man i felsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Tryck F8 som en galning när datorn startar, innan Windows Xp loggan kommit fram. Då kommer det upp en lista där du ska välja Starta i Felsäkert Läge. På välkomstskärmen kommer kontot Administratör att visas. För övrigt så ska det ha skapats ett adminkonto från början, gå in i Kontrollpanelen > Användarkonton så ser du att det förhoppningsvis står Datoradministratör under något av kontonamnen. Då är det bara att logga ut och sedan logga in igen som den användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Hur gör jag för att logga in som Administratör till min Windows xp? :huh: på det enkla sättet när du starta dit OS så kommer en login skärm klicka på Ctr+Alt+Delete(2) Obs klicka på bara på Delete å gånger skriv nu som anvädar namn : administratör och sen lösenordet till administratör klart inne som admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ett problem bara: Funkar bara med Xp professional... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Okej, Tack så mycket för hjälpen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 kontrollpanelen\användarkonton\ändra ett konto\välj ditt konto\ändra kototyp\välj datoradministratör\byt kontotyp KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.