Hoppa till innehåll

Kommer Inte Ihåg...

Manikku

Rekommendera inlägg

Jag spelar Pokemon Crystal och tänkte göra de där ruins of alp grejerna. Jag har klarat all pussel men man kan ju också gå igenom de där väggarna. Jag har klarat 3 stycken. Jag minns inte om det var nån fjärde. Om det fanns det så kommer jag inte ihåg hur man kom till dem, hjälp! Jag har gjort den första (man ska använda escape rope vid väggen sen går man in i grottan igen) sen den man ska surfa vid (har för mig att man skulle använda flash) och sen den man skulle gå genom union cave (eller vad det hette).

Men finns det en fjärde?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar Pokemon Crystal och tänkte göra de där ruins of alp grejerna. Jag har klarat all pussel  men man kan ju också gå igenom de där väggarna. Jag har klarat 3 stycken. Jag minns inte om det var nån fjärde. Om det fanns det så kommer jag inte ihåg hur man kom till dem, hjälp! Jag har gjort den första (man ska använda escape rope vid väggen sen går man in i grottan igen) sen den man ska surfa vid (har för mig att man skulle använda flash) och sen den man skulle gå genom union cave (eller vad det hette).

Men finns det en fjärde?

Man ska ha Ho-Oh först i partyt, men var, det vet jag inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...