pastafari Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 jag såg en dokumentär om tupac då slog han ner en snubbe och sen kom hans vänner (suge knight) och sparka han. pga det fick suge knight 9 års fängelse typ. jag tror tupac vart skuten i bilen men dog inte han fejka sin död för att slippa fängelse och bli skuten igen tror jag. i dokumentären ville de prata om tupac med suge knight men han vägrade. de ville prata med han mamma men hon ville inte heller prata om det. man tror att de var en polis som sköt tupac och biggie därför har mordet inte lösts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Min avlidne hund jag aldrig haft kan vara levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fint och bumpa en två år gammal tråd. Men nej, sånt här skit är inget att tro på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Man har inte hittat Tupacs kropp, så man vet inte om han är död eller ej. Dock så tror jag han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 elvis lever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 elvis lever!En forskare från Tyskland säger att Elvis bor på mars. Det är därför marsianer kommer till jorden och strålar upp kor så Elvis kan göra hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 elvis lever!En forskare från Tyskland säger att Elvis bor på mars. Det är därför marsianer kommer till jorden och strålar upp kor så Elvis kan göra hamburgare. Det där fick du från öppningsscenen till "Mars Attacks". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 elvis lever! En forskare från Tyskland säger att Elvis bor på mars. Det är därför marsianer kommer till jorden och strålar upp kor så Elvis kan göra hamburgare. Det där fick du från öppningsscenen till "Mars Attacks". Nepp. Jag har läst detta i en Kalle Anka tidning. Och dessutom har det sagts att kor försvinner från farmar i USA i verkligheten. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 http://img523.imageshack.us/img523/9132/hitlerhesstillaliveqd3.jpg oshi- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Tupac är död... Om ni inte tror mej kan jag skicka en bild Redigerat 29 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Tupac är död... Om ni inte tror mej kan jag skicka en bild Det finns inga bevis på att han är död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Tupac är död... Om ni inte tror mej kan jag skicka en bild Det finns inga bevis på att han är död... Är det här bevis nog?JAG VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE!!!! http://www.szeryfnaz.kgb.pl/autopsy.jpg JAG MENAR DET!!! Redigerat 29 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.